studijas ārzemēs

Pārdošana internetā – 21. gadsimta tirgus stūrakmens

Pirkšana un pārdošana pašos pamatos ir mainījusies kopš moderno tehnoloģiju un interneta piedāvāto iespēju ienākšanas parastu cilvēku ikdienā. Mani jau skolas laikā saistīja pārdošana, reklāma, mārketings.

studijas ārzemēs Bet tajos gados notika straujas pārmaiņas, interneta un tehnoloģiju lietošana sāka ienākt arī katrā mājā, ne tikai bibliotēkās un atsevišķos sabiedriskos punktos. Un tad arī sākās interneta veikalu pārdošanas lavīna, kas šo gadu laikā ir pārņēmusi lielu daļu preču, pakalpojumu tirgus.

Pēc vidusskolas absolvēšanas izlēmu studēt šajā jomā, jo jutu, ka tai būs pieaugoša nozīme un labu speciālistu pieprasījums.

Pateicoties ģimenes atbalstam, varēju izvēlēties studijas ārzemēs. Tā es ieguvu lielisku augstāko izglītību mārketingā un interneta pārdošanā.

Mana izglītība bija ar starptautisku redzējumu, man bija izcilas angļu valodas zināšanas, prakse vairākos ārzemju uzņēmumos.

Tāpēc pēc atgriešanās Latvijā man nebija problēmu iegūt darbu vienā no pirmajiem mārketinga un e-komercijas uzņēmumiem.

Tas bija jau vairāk nekā desmit gadus atpakaļ, kad interneta pārdošana tikai uzņēma apgriezienus. Tagad šī nozare ir izaugusi līdz milzīgai un pārdošanā neapejamai nozarei, kas turpina attīstīties un ieviest arvien jaunus rīkus un metodes.

Es pa šiem gadiem, strādājot un augot līdzi nozarei, esmu ieguvis stabilu vietu jomā kā pieprasīts nozares eksperts, kam ir veiksmīgs digitālā mārketinga uzņēmums.

Varu droši teikt, ka nebūtu izveidojis tik veiksmīgu karjeru, ja nebūtu manas studijas ārzemēs.

Esmu drosmīgs savos biznesa lēmumos, jo esmu pārliecināts, ka pārdošana internetā un tās nozīmība, digitālā mārketinga risinājumi tikai vairosies un pieaugs, būs jāmeklē arvien efektīvāki ceļi mērķu sasniegšanai, tāpēc investēju savos darbiniekos, sūtu viņus mācīties, arī pats joprojām mācos, braucu uz konferencēm un apmācībām ārzemēs, kur ar savu pieredzi dalās nozīmīgākie tirgus spēlētāji no pasaules lielvalstīm.

Latvijā ir daudz talantīgu cilvēku, kur var sasniegt virsotnes daudzās jomās un biznesā, tikai jāuzdrošinās, jāmeklē labākā izglītība, pieredze un noderīgi sadarbības partneri. Uzņēmējiem, kuri zaudē savas pozīcijas tirgū, nopietni jādomā par e-komercijas attīstīšanu un tās kvalitātes palielināšanu.