google adwords

Palīgs jūsu e-pārdošanas panākumu veicināšanā – www.low-cost-ads.lv

 

Lai internetā pārdotu vēl vairāk un piesaitītu mērķauditoriju vēl veiksmīgāk, ir jāatrod labākie sabiedrotie, kuri ar savām zināšanām palīdzēs sasniegt jūsu pārdošanas mērķus. Uzņēmējdarbība vienmēr ir bijusi sadarbība.

google adwordsJums ir jāmeklē preču piegādātāji vai ražotāji, jāorganizē pārdošanas process, jāpiesaista investori, jāalgo darbinieki. Tikpat svarīgi ir arī piesaistīt sadarbības uzņēmumus, kuri pārstāv nozares, kas ir izšķiroši svarīgas e-komercijā.

Un viena no tām ir digitālais mārketings. Piesātinātajā interneta vidē jums nav cerību atrast savu īsto un vērtīgo pircēju, ja neizmantosiet profesionālu reklāmu un citas digitālā mārketinga metodes.

Viena no pieredzējušām aģentūrām, kas jau vairākus gadus pārdevējiem palīdz īstenot savuse-komercijas mērķus, ir http://www.low-cost-ads.lv/.

Low Cost Ads – AdWords reklāmas eksperts

Low Cost Ads digitālā mārketinga nozarē darbojas jau vairāk nekā septiņus gadus, bet pēdējos četrus gadus savu darbību koncentrē tieši uz Google AdWords reklāmu.

Jo Google reklāma internetā ir viens no labākajiem veidiem, kā sasniegt pārdošanas mērķus. Google Adwords reklāma ir viegli pielāgojama, analizējama, tā sniedz daudz iespēju pielāgoties mērķauditorijai un atrast klientus īstajā brīdī un īstajā vietā.

Aģentūrā strādā vairāki Google reklāmas eksperti, kuri līdz sīkākaji niansei pārzina šo reklāmas rīku un spēj panākt, ka Google reklāmas kampaņa ir maksimāli efektīva, piesaista vēl vairāk vērtīgu klientu jūsu pārdošanas vietnei.

Tāpēc Low Cost Ads aģentūra izveidojusi augstas kvalitātes un daudzveidīgu pakalpojumu tiem klientiem, kuri izvēlas AdWords reklāmu par vienu no saviem galvenajiem mārketinga rīkiem.

Aģentūras eksperti uzklausīs jūsu vēlmes, pārdošanas mērķus un izstrādās labāko reklāmas stratēģiju, izpētot konkurentus, jūsu uzņēmuma potenciālu, sniedzot ieteikumus pārdošanas vietnes uzlabošanai, jo tasir svarīgi reklāmas kampaņas efektivitātei.

Low Cost Ads pakalpojumi

Aģentūra izveidojusi trīs līmeņu Google reklāmas pakalpojumus, lai varētu sadarboties ar dažāda lieluma uzņēmumiem un klientiem ar atšķirīgu maksātspēju. Tas nenozīmē, ka zemākās cenas pakalpojums ir mazāk kvalitatīvs. Atšķirība ir tikai tajā, cik liela būs reklāmas kampaņa.

Tās kvalitāte, detalizēts darbs pie tās izstrādes un uzraudzības būs vienlīdz profesionāls visiem klientiem neatkarīgi no izvēlētā pakalpojuma apjoma. MINI pakalpojumu blokā aģentūra piedāvā reklāmas kampaņu, kurā būs līdz 15 atslēgvārdiem, profesionālu reklāmas ziņojumu izstrāde, dienas un mēneša budžeta izpildes kontrole, regulārs kampaņas monitorings.

Pirms kampaņas izveidošanas tiek nodrošināta datu izpēte, atslēgvārdu analīze un budžeta prognozes. Šis pakalpojums pieejams, ja klients līgumu ar aģentūru slēdz uz vismaz gadu. Maksa ir 18 eiro mēnesī. Šo kompakto Google reklāmas versiju parasti izvēlās klienti, kuriem vēl nav liela mārketinga budžeta, bet viņi vēlas izmantot kvalitatīvu pakalpojumu, lai veidotu stabilas digitālā mārketinga iestrādnes.

MIDI un EXTRA pakalpojumu komplekts satura un kvalitātes ziņā ir līdzvērtīgs, tikai atšķiras tā apjoms. Pirmajam atslēgvārdu apjoms ir līdz 25, tas klientam mēnesī izmaksās 45 eiro. Bet pašā pilnākajā pakalpojumā eksperti strādā ar 35 atslēgvārdiem, mēnesī šī programmā izmaksās 70 eiro.

Abiem lielākajiem pakalpojumiem papildinājums ir arī tas, ka reklāmu ziņojumi tiek sagatavoti gan latviešu, gan krievu valodā. Daudziem uzņēmējiem tas ir ļoti būtiski, jo to diktē viņu mērķauditorijas specifika.

Lai saprastu, kurš pakalpojums ir piemērotāks tieši jums, varat pieteikties aģentūrā uz tikšanos un kopā ar ekspertiem izvērtēt situāciju, izdarot atbilstošāko izvēli.

Reklāma internetā piesaistīs vērtīgus klientus

Google reklāma internetā ir tas digitālā mārketinga rīks, kas ātri un precīzi atradīs klientus, kuri jau interesējas par konkrēto pakalpojumu vai preci. Tāpat Google reklāma jau mērķtiecīgi tiek izvietota tajās vietnēs, kuras izmanto vēlamā auditorija.

Visa pamatā ir atslēgvārdi. Tie ir potenciālā klienta un reklāmas sasaiste. Ja reklāmas veidošanas gaitā būs veikta kvalitatīva atslēgvārdu izvērtēšana un atlase, tie būs sadalīti grupās, reklāmas darbības laikā atslēgvārdi vajadzības gadījumā tiks optimizēti, tad reklāma būs ļoti efektīva un precīza, piesaistot mājas lapai ieinteresētu apmeklētāju plūsmu.

Ja pārdošanas vietne būs gana kvalitatīva, lai piesaistītu apmeklētāja tālāko interesi, tadtuvosieties mērķa sasniegšanai – peļņas pieaugumam, klientu loka paplašināšanai, produktu virzībai interneta vidē.