Kādu trenažieri izvēlēties, lai trenētos mājās?

trenažieriVasaras sezonā ir viegli atrast sev piemērotu treniņa vietu, jo ir iespēja doties ārā un nodoties vakara skrējienam vai atrast kādu vietu, kur pieejami āra trenažieri. Kad ārā iegriežas gada vēsākais laiks, tad sportiskās aktivitātes ļoti daudzi uzsāk sporta zālēs. Nākas saskarties ar lielu drūzmēšanos, kas var traucēt pilnvērtīgi veikt treniņu. Nav daudz cilvēku, kuri turpina gada aukstākajā laikā treniņus ārā, tādēļ visi dodas uz sporta zālēm, kur nākas saskarties ar to, ka zālē ir par daudz sportot gribētāju un tev vairs nav vieta, lai veiktu savu vakara treniņu pēc darba vai arī nākas gaidīt uz dažādiem trenažieriem kamēr iepriekšējais cilvēks pabeidz uz tā darboties. Lai nebūtu jācīnās pārpildītās sporta zālēs, var izvēlēties sev piemērotāko trenažieri un ierīkot nelielu sporta stūrīti mājās. Tas ļaus pilnībā izbaudīt treniņu un nesatraukties par liekiem traucēkļiem. Lai iegādātos sev piemērotu trenažieri ir jāsaprot tieši kādu mērķi vēlas sasniegt. Trenažieru veidi ir dažādi tādēļ, lai saprastu uz kuru pusi sliekties, jāiepazīstas ar to veidiem un ietekmes zonām.

Pirmais no veidiem ir eliptiskie trenažieri. Šis trenažiera veids attīsta augšdelmus un apakšdelmus un nostiprina krūšu, roku, muguras muskulatūru. Treniņu laikā uzlabosies fiziskā izturība un tiks stiprināta sirds un asinsvadu sistēma. Šis trenažieris būs piemērots dažāda vecuma cilvēkiem, kuriem patīk mierīgs treniņš, kā arī treniņu laikā tiek saudzētas locītavas.

Viens no populārākajiem kardiotrenažieru veidiem ir velotrenažieris. Izbaudīt treniņu varēs jebkura vecuma cilvēks ar jebkuru fizisko sagatavotību. Šis trenažiera veids atdarina braukšanu ar velosipēdu un ikviens varēs piemērot treniņa intensitāti savām spējām. Treniņa laikā velotrenažieris palīdz nostiprināt kāju un muguras muskuļus.

Ja mērķis ir samazināt svaru, tad vispopulārākie skrejceliņi. Tas ir tik iedarbīgs, jo skriešanas laikā nodarbina visas muskuļu grupas un paātrina vielmaiņas procesus. Tomēr šie trenažieri nav piemēroti, ja ir traumētas locītavas.

Lai attīstītu spēku var izvēlēties kompleksos jeb multifunkcionālos trenažierus. Strādājot uz šo trenažieri var nostiprināt roku, kāju, plecu, krūšu, augšdelma un apakšstilba iekšējos un ārējos muskuļus. Kompleksajiem trenažieriem parasti ir iebūvēti atsvari un troses, kas ļauj regulēt treniņu slodzi.

Viens no daudzpusīgākajiem trenažieriem ir airēšanas trenažieris. Treniņa laikā tiek trenēti kāju, plecu un muguras muskuļi.Locītavām treniņa laikā ir minimāla slodze, jo kustības ir ar zemu trieciena ietekmi. Stundas laikā ar šo trenažieri ir iespējams sadedzināt pat 600 kalorijas.

Kad ir zināms kāds trenažiera veids ir vispiemērotākais, atliek tikai iegādāties un sākt izbaudīt mierīgu un produktīvu treniņu un jau pēc neilga laika varēs priecāties par sasniegtajiem rezultātiem.