Padomi dāmām – kas nepieciešams treniņiem mājas apstākļos?

 

sieviešu apavi internetāJaunais gads pienācis, un ir laiks sākt īstenot savas apņemšanās. Vai arī tu esi starp tām dāmām, kas nolēmušas sākt 2018.gadu ar lieliskas fiziskas formas iegūšanu vai nostiprināšanu? Tici man, tu neesi vienīgā. To apņēmušies ļoti daudzi cilvēki, tikai jautājums ir, vai viņiem pietiks gribasspēka sasniegt savu mērķi?

Mēs ticam, ka tev motivācijas netrūkst, tādēļ šajā rakstā ielūkosimies padomos, kas palīdzēs uzlabot treniņus mājas apstākļos. Jo, kādēļ gan tērēt naudu par sporta zāles apmeklējumu, ja mūsdienās internetā ir atrodami tik daudz un dažādi treniņu video un apraksti, kurus varam īstenot savās mājās.

  • Iegādājies matraci. Platforma, uz kuras tu vingro, ir vienlīdz nozīmīga gan sporta zālē, gan mājas apstākļos. Tavi apavi, kā arī piederumi, uz kuriem tu stāvi, lēkā vai guli, ir tavs galvenais aprīkojums. Daļa cilvēku saskaras ar ierobežotas vietas problēmu, tādēļ ne vienmēr ir iespēja izvēlēties labāko “stūrīti”, kurā nodarboties ar sportiskām aktivitātēm. Taču, ja būsi iegādājusies vismaz vienu, pietiekami kvalitatīvu matraci, tas ievērojami atvieglos vingrošanu. Pats vienkāršākais ir plānais jogas matracis, taču, ja vēlies papildus polsterējumu, vari izvēlēties īpaši vingrošanai piemērotos modeļus. Tiem jābūt pietiekoši izturīgiem un mīkstiem, lai novērstu traumu risku.
  • Izvēlies pareizos apavus. Arī tiem ir milzīga nozīme. Nedomā, ka mājas apstākļos tu vari sportot zeķītēs. Protams, tas arī ir atkarīgs no izvēlētajām aktivitātēm, taču lielākoties piemēroti sporta apavi ir nepieciešami. Pielāgo to izvēli slodzei un vingrojumu veidiem. Ja nodarbojies ar skriešanu, šeit būs vajadzīgi īpaši tam piemēroti apavi. Lai ietaupītu laiku un naudu, kvalitatīvu zīmolu preces sportam iegādājies tiešsaistē. Piemēram, sieviešu apavi internetā, veikalā 220.lv, ir pieejami ļoti plašā klāstā, turklāt par labām cenām. Tur arī atradīsi vingrošanas matračus, hanteles, sporta apģērbu un visu pārējo, kas nepieciešams treniņiem mājās.
  • Izvēlies sporta zeķes. Jā, tieši tā. Šoreiz nederēs tikai parastās īsās zeķītes. Domā par tām kā sporta apavu papildinājumu. Īpaši fiziskai slodzei piemērotas zeķes ir veidotas no materiāla, kas labi uzsūc mitrumu, kad pēdas svīst, kā arī nodrošina papildus balstu, lai kāja neslīdētu.
  • Kokvilna ir komfortam, nevis treniņiem. Lai arī šis dabīgais materiāls tiek bieži slavēts, to nevajadzētu nēsāt, nodarbojoties ar fiziskām aktivitātēm. Kokvilna ir lieliska līdz brīdim, kad tā samirkst. Un, ja tas notiek, diskomforts būs diezgan izteikts. Lai to nepiedzīvotu, izvēlies īpaši sportam piemērotos krekliņus.
  • Nodrošinies ar ūdens pudeli. Viena no priekšrocībām, kuru sniedz vingrošana mājās, ir ūdens un ēdiena pieejamība. Tieši tādēļ tev nav attaisnojuma nedzert ūdeni tik daudz, cik tas nepieciešams. Īpaši svarīgi uzņemt šķidrumu ir tieši treniņu laikā. Tiesa, nevajag arī pārcenties ar ūdens dzeršanu, kamēr tu vingro.

Un kā tu sagatavojoties treniņiem mājās?